Loader

3D ART

Тривалість навчання
8
Занять
по 2 години
Інтенсивність
1
Рази
на тиждень
Старт курсу
18
грудня
2019 о 16:00
Вартість:
1200 грн.
Зареєструватися

Для кого цей курс?

  • для школярів віком від 8 до 12 років
  • для дітей, які хочуть розкрити свій творчий потенціал, розвинути просторову уяву,  інженерне і художнє мислення

Програма курсу

  • 1Що таке 3D ручка? Техніка безпеки. Основні види з'єднань і заповнень. Малювання нескладних виробів: метелик, окуляри, квітка.

  • 2Просте конструювання. Приховане з'єднання деталей. Декоративне з'єднання деталей. Нарощування методом «серпантин». Як створити модель методом конструювання. Малюємо хатинку на курячих ніжках.

  • 3Нарощування. Створення напівоб'ємної моделі складної форми. Розвиток навичок відчуття форми. Моделювання об'єкта за рахунок зміни глибини. Малюємо фігурку яскравого декоративного морського коника

  • 4Обтягування по направляючій. Навички нанесення пластику на основу. 2 способи створення кінцівок персонажа. Кілька слів про характер персонажа. Простий спосіб малювання кистей і стоп. Малюємо будь-якого улюбленого персонажа.

  • 5Розгортка. Як легко і швидко створити предмети на базі простих геометричних форм. Техніка створення об'ємних моделей - шестигранники, усічені конуси, зірки, куля. Створення предметів на основі об'ємних моделей: столи, стільці, парасолі, люди. Розвиток просторового мислення.  Поняття балансу. Створення сценки з зовні нестійким розташуванням. Завдання заняття просунутого курсу – розвиток образного мислення та креативності. Створення величезної кількості різних предметів на базі простих геометричних форм.

  • 6Рухомий елемент. Закріплення навичок з'єднання деталей. Робота з подовженими тонкими елементами. Згинання елемента "на аркуші". Створення деталей з рухомими елементами. Ідеальним об'єктом для отримання вищеописаних навичок є будь-який виріб, в якому присутні рухомі елементи.

  • 7Створення об'ємної моделі складної форми. Моделювання шляхом послідовного накладання плоских шарів. Коригування занадто довгих або коротких елементів моделі. Для закріплення навичок малювання методом "листкового пирога" використовується фігурка коня

  • 8Метод кілець. Основи моделювання голови, обличчя людини або морди тварини. Створення базової форми (кулі) на базі кілець. Створення голови персонажа на основі кулі. Формування рис особи (морди) персонажа

  • 1Що таке 3D ручка? Техніка безпеки. Основні види з'єднань і заповнень. Малювання нескладних виробів: метелик, окуляри, квітка.

  • 5Розгортка. Як легко і швидко створити предмети на базі простих геометричних форм. Техніка створення об'ємних моделей - шестигранники, усічені конуси, зірки, куля. Створення предметів на основі об'ємних моделей: столи, стільці, парасолі, люди. Розвиток просторового мислення.  Поняття балансу. Створення сценки з зовні нестійким розташуванням. Завдання заняття просунутого курсу – розвиток образного мислення та креативності. Створення величезної кількості різних предметів на базі простих геометричних форм.

  • 2Просте конструювання. Приховане з'єднання деталей. Декоративне з'єднання деталей. Нарощування методом «серпантин». Як створити модель методом конструювання. Малюємо хатинку на курячих ніжках.

  • 6Рухомий елемент. Закріплення навичок з'єднання деталей. Робота з подовженими тонкими елементами. Згинання елемента "на аркуші". Створення деталей з рухомими елементами. Ідеальним об'єктом для отримання вищеописаних навичок є будь-який виріб, в якому присутні рухомі елементи.

  • 3Нарощування. Створення напівоб'ємної моделі складної форми. Розвиток навичок відчуття форми. Моделювання об'єкта за рахунок зміни глибини. Малюємо фігурку яскравого декоративного морського коника

  • 7Створення об'ємної моделі складної форми. Моделювання шляхом послідовного накладання плоских шарів. Коригування занадто довгих або коротких елементів моделі. Для закріплення навичок малювання методом "листкового пирога" використовується фігурка коня

  • 4Обтягування по направляючій. Навички нанесення пластику на основу. 2 способи створення кінцівок персонажа. Кілька слів про характер персонажа. Простий спосіб малювання кистей і стоп. Малюємо будь-якого улюбленого персонажа.

  • 8Метод кілець. Основи моделювання голови, обличчя людини або морди тварини. Створення базової форми (кулі) на базі кілець. Створення голови персонажа на основі кулі. Формування рис особи (морди) персонажа

Хто веде курс

Катерина Белюх

Катерина Белюх

Вчитель основ програмування та комп'ютерних наук. Професійна діяльність : проведення навчальних занять у ІТ таборі, навчання основ мови програмування Python i PHP, створення та програмування роботів Lego, 3D дизайн

Ольга Підлатюк

Ольга Підлатюк

Викладач Школи інформатики та керівник гуртків Тернопільської міської станції юних техніків Педагогічний стаж роботи 13 років

Більше курсів

Ще не вирішили? ;)

Зателефонуйте нам і ми розвіємо всі сумніви ;)

+38 068 767 9258