Комп’ютерні науки

Тривалість
40 занять
Інтенсивність
2р/тиждень
Початок курсів
Вересень 3, 2018
Вартість
2600 грн

Курс для дітей від 10 – 12 років

Метою курсу є ознайомлення дітей із основами комп’ютерної графіки та сучасними мовами програмування.

Під час навчання вивчаються основи комп’ютерної графіки, включаючи історичні аспекти розвитку графічних технологій, оволодіння сучасним інструментарієм комп’ютерної графіки, візуалізації, 3D-моделювання та представлення інформації в графічному вигляді. А також вивчення основ мов програмування для початківців.

Фінальний проект — це проект, що виконується учасником по закінченню курсу. Це може бути проект на будь-яку тематику і з використанням будь-яких технологій що вивчалися.

Участь у курсі не потребує попередніх знань та навичок (хоча їх наявність буде перевагою).

 

Adobe Premiere, PhotoShop, After Effects, Blender, 3D Max, CorelDraw, micro:bit, blogger, Kodu Game Lab, Blocly, Python, HTML

 

 

 

Blender (6 занять)

Теорія – растрова графіка, Blender – інтерфейс, створення документу, параметри при створенні документу, основні інструменти.

Трансформація примітивів, модифікатори, деформація об’єктів за допомогою модифікаторів, моделювання об’єктів в Edit Mode

Скульптинг, розгортка об’єктів

Практичні заняття

Візуальна мова програмування з веб-інтерфейсом

BBC micro:bit (2 заняття)

Ознайомлення з середовищем BBC Micro: bit виконання простих завдань

Виконання задач. Написання власної гри в середовищі

Photoshop (4 заняття)

Растрова графіка, Інтерфейс Photoshop, робота з основними інструментами

Практичні заняття

Kodu Game Lab ( 2 заняття)

Вивчення середовища Kodu Game Lab

Створення ігор

Corel Draw (3 заняття)

Векторна графіка, інтерфейс Corel Draw, робота з основними інструментами

Практичні заняття

Основи Алгоритмів (4 заняття)

Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Базові алгоритмічні структури

Алгоритми з повторенням. Цикл з лічильником. Цикли з умовами

Алгоритми з розгалуженням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням.

Практичні заняття

Програма Python (9 занять)

Можливості Python, синтаксис. Змінна, типи даних коментарі

Логічні операції, арифметичні операції. Введення/виведення даних. Тип string, масиви (списки), індекси

Практичне заняття

Словник, кортежі (tuple), зсув. Вбудовані функції

Умовний оператор if, цикли. Форматоване введення/виведення

Практичне заняття

Множини, виключення, функції

Розробка власної гри. Частина 1

Розробка власної гри. Частина 2

Adobe Illustrator (3 заняття)

Adobe Premiere CC (3 заняття)

Інтерфейс Adobe Premiere Pro CC, основні інструменти програмиОснови відео монтажу, обробка та редагування відео

Створення власного YouTube каналу, ознайомлення з можливостями даного ресурсу

Використання “масок” у відеомонтажі

Power Point

Редактор презентацій Microsoft PowerPoint. Поняття про комп’ютерну презентацію. Призначення презентації та її елементи. Порядок розробки презентацій.

Фінальний проект — це проект, що виконується учасником по закінченню курсу. Це може бути проект на будь-яку тематику і з використанням будь-яких технологій що вивчалися.

 

Ментори

TOP