Комп’ютерні науки

Тривалість
40 занять
Інтенсивність
2р/тиждень
Початок курсів
Вартість
2600

Метою курсу є ознайомлення із основами комп’ютерної графіки та сучасними мовами програмування. Дає базовий рівень розуміння алгоритмів.

Під час навчання вивчаються основи комп’ютерної графіки, включаючи історичні аспекти розвитку графічних технологій, оволодіння сучасним інструментарієм комп’ютерної графіки, візуалізації, 3D-моделювання та представлення інформації в графічному вигляді. А також вивчення основ мов програмування для початківців.

Фінальний проект — це проект, що виконується учасником по закінченню курсу. Це може бути проект на будь-яку тематику і з використанням будь-яких технологій що вивчалися.

Участь у курсі не потребує попередніх знань та навичок (хоча їх наявність буде перевагою).

 

Adobe Premiere, PhotoShop, After Effects, Blender, 3D Max, CorelDraw, micro:bit, blogger, Kodu Game Lab, Blocly, Python, HTML

Blender (6 занять)

Теорія – растрова графіка, Blender – інтерфейс, створення документу, параметри при створенні документу, основні інструменти.

Трансформація примітивів, модифікатори, деформація об’єктів за допомогою модифікаторів, моделювання об’єктів в Edit Mode

Скульптинг, розгортка об’єктів

Практичні заняття

Візуальна мова програмування з веб-інтерфейсом

BBC micro:bit (2 заняття)

Ознайомлення з середовищем BBC Micro: bit виконання простих завдань

Виконання задач. Написання власної гри в середовищі

Photoshop (4 заняття)

Растрова графіка, Інтерфейс Photoshop, робота з основними інструментами

Практичні заняття

Kodu Game Lab ( 2 заняття)

Вивчення середовища Kodu Game Lab

Створення ігор

Corel Draw (3 заняття)

Векторна графіка, інтерфейс Corel Draw, робота з основними інструментами

Практичні заняття

Основи Алгоритмів (4 заняття)

Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Базові алгоритмічні структури

Алгоритми з повторенням. Цикл з лічильником. Цикли з умовами

Алгоритми з розгалуженням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням.

Практичні заняття

Програма Python (9 занять)

Можливості Python, синтаксис. Змінна, типи даних коментарі

Логічні операції, арифметичні операції. Введення/виведення даних. Тип string, масиви (списки), індекси

Практичне заняття

Словник, кортежі (tuple), зсув. Вбудовані функції

Умовний оператор if, цикли. Форматоване введення/виведення

Практичне заняття

Множини, виключення, функції

Розробка власної гри. Частина 1

Розробка власної гри. Частина 2

Adobe Illustrator (3 заняття)

Adobe Premiere CC (3 заняття)

Інтерфейс Adobe Premiere Pro CC, основні інструменти програмиОснови відео монтажу, обробка та редагування відео

Створення власного YouTube каналу, ознайомлення з можливостями даного ресурсу

Використання “масок” у відеомонтажі

Power Point

Редактор презентацій Microsoft PowerPoint. Поняття про комп’ютерну презентацію. Призначення презентації та її елементи. Порядок розробки презентацій.

Фінальний проект — це проект, що виконується учасником по закінченню курсу. Це може бути проект на будь-яку тематику і з використанням будь-яких технологій що вивчалися.

Ментори

TOP