1Як шукати достовірні факти.
2Як будувати структуру статті: заголовок, лід-абзац, основна частина і висновок.
3Як зробити, щоб на статтю звертали увагу і дочитували до кінця: прийом нейромаркетингу.
4Що таке фічеризм - як розповісти про свій бізнес і про себе як спеціаліста, щоб зрозуміли не тільки ви.
5Оформлення текстів: як підбирати ілюстрації, оформляти статті в HTML, якщо ви не дизайнер.
1Як шукати достовірні факти.
4Що таке фічеризм - як розповісти про свій бізнес і про себе як спеціаліста, щоб зрозуміли не тільки ви.
2Як будувати структуру статті: заголовок, лід-абзац, основна частина і висновок.
5Оформлення текстів: як підбирати ілюстрації, оформляти статті в HTML, якщо ви не дизайнер.
3Як зробити, щоб на статтю звертали увагу і дочитували до кінця: прийом нейромаркетингу.
Незалежний копірайтер, маркетолог, автор статей для блогу сервісу розсилок SendPulse та IT компанії Relokia. Працювала 9 років маркетологом: у мережі магазинів “Фокстрот”, “Білий Лебідь”, компаніях MagneticOne та Yaware.
Відвідала подію щодо копірайтингу. Рекомендую - цікаво, конструктивно та доступно! It House Business, чекаю на наступні уроки :)
Зверніть увагу, якщо Ви не побачили відгук відразу, це означає, що в цей час наш адміністратор перевіряє його при свічках в темній-темній кімнаті.
Зателефонуйте нам і ми розвіємо всі сумніви ;)