1Пошукові терміни, для чого вони та як їх підібрати.
2Семантичне ядро та структура сайту, як їх сформувати.
3Особливості Link Building. Як сформувати LinkBuilding план.
4AdWords (PPC, Google Shopping, Remarketing).
5Facebook - основи ведення бізнес сторінки, платна реклама.
6Email Marketing. Чи варто та як з ним працювати?
7SEO від і до (технічна оптимізація, інструменти, типові помилки, аудит сайту).
8Інструменти інтернет-маркетолога (платні, безкоштовні).
9Що далі? Майбутнє діджитал маркетингу.
1Пошукові терміни, для чого вони та як їх підібрати.
6Email Marketing. Чи варто та як з ним працювати?
2Семантичне ядро та структура сайту, як їх сформувати.
7SEO від і до (технічна оптимізація, інструменти, типові помилки, аудит сайту).
3Особливості Link Building. Як сформувати LinkBuilding план.
8Інструменти інтернет-маркетолога (платні, безкоштовні).
4AdWords (PPC, Google Shopping, Remarketing).
9Що далі? Майбутнє діджитал маркетингу.
5Facebook - основи ведення бізнес сторінки, платна реклама.
CMO останні 6 років, має досвід ведення як продуктового так і аутсорс напрямку, працює з маркетингом під західні ринки.
Для мене це був відчутний вихід із зони комфорту) «Онлайн Маркетинг Інтенсив» курс, який дав можливість розкрити свій потенціал, освоїти ті знання, які я вважала для себе недосяжними, пізнати стільки нового і корисного
Бомбезний курс!!!!!))))))))))))
Думаю, що словом цього місяця для мене стало МАРКЕТИНГ... DigitalМаркетинг, людина-знахідка -- Oksana Semenyuk, з її чудово структурованим контентом, а найсмачніша ранкова тусовка -- Digital Marketing Business Breakfast, заправленою гострою жвавою дискусією.
Зверніть увагу, якщо Ви не побачили відгук відразу, це означає, що в цей час наш адміністратор перевіряє його при свічках в темній-темній кімнаті.
Зателефонуйте нам і ми розвіємо всі сумніви ;)